Lorenzo Wareman is recruiter van Klantcontactcentrum Webhelp. Via speedmeets die het WSP Rijswijk voor Webhelp organiseert, kregen al vele kandidaten een nieuwe kans bij dit bedrijf. "Wij zoeken regelmatig nieuwe medewerkers."
Webhelp zoekt geen telefonische verkopers voor koude acquisitie. Lorenzo: "Wel help je mensen die de klantenservice van bijvoorbeeld een telefoonprovider bellen. Dan gaat het erom dat je de vraag helder krijgt, en als eerste aanspreekpunt zoveel mogelijk kunt afvangen."
Je hoeft bij Webhelp niet 24/7 beschikbaar te zijn. "Je kunt als medewerker je voorkeuren doorgeven. We kijken ook naar wat echt bij de kandidaat past. Iemand met een technische achtergrond, zal het goed doen bij een internetprovider. Een ander is juist weer geschikter om voor een goede doelen-organisatie te werken."
Training
Alle geplaatste kandidaten krijgen een paar weken training. "Daarin komt aan bod hoe de organisatie werkt, maar ook commerciële vaardigheden en de werking van de systemen van Webhelp. Iedereen komt dus goed beslagen ten ijs!"
Interesse?
Interesse in een baan bij een klantencontactcentrum? Neem dan contact op met accountmanager Sander Meijers, die regelmatig met succes speedmeets organiseert bij Webhelp.